FAQ
Válassz egy témát: Gyakran Ismételt Kérdések
Hol találom a megrendelésről szóló számlát?
- Elektronikus számlát (PDF fájl) külön e-mailben küldünk
Hogyan ellenőrizhetem rendelésem állapotát?
- A megrendelés teljesítésének állapotát az áruház oldalának jobb felső sarkában található " Megrendelés állapota " gombra kattintva ellenőrizheti.
- A megrendelés egyes szakaszairól e-mailben értesítünk
- A megrendelés utolsó szakasza (megrendelés teljesítve) esetén SMS-t küldünk a megrendelés kiszállításáról
Hol találom a kiválasztott termék elkészülési dátumát?
A megvalósítás időpontjáról részletes információ a kiválasztott termék kártyáján látható.
Rendelhetek-e anyagmintákat a rendelés leadása előtt?
- Igen, akár 5 darab ingyenes mintát rendelhet egyedi gyártású termékből, bővebb információt a " minta rendelése " menüpontban talál.
A csomagom sérült, mit tegyek?
- Ha a csomagoláson bármilyen, akár enyhe sérülést is észlel, kérje meg a szállítót a sérülés nyilvántartására, írjon kárbejelentést!
Nyissa ki a csomagot és ellenőrizze, hogy az áru nem sérült-e. Fényképezze le a szállítási sérülést és jelentse a lehető leghamarabb e-mailben a következő címre: store@knall.co.uk
Kinek szól a telefonszolgáltatás a knal üzletben?
- A knal online áruházban napi 24 órában, a hét 7 napján adhat le rendelést
- Telefonos szolgáltatásunk hétfőtől péntekig 9:00-16:00 óra között áll rendelkezésére, a telefonszámok az " Elérhetőség " menüpontban találhatók.
Külföldre szállítunk?
- Megrendeléseket az EU egész területén és Nagy-Britanniában teljesítünk, az ilyen megrendelés szállítási kosarát a Szállítás fülön tekintheti meg
Lehet-e szerelési szolgáltatást rendelni?
- Minden termékünk önálló összeszerelésre van felkészítve, azonban egyes termékek esetében lehetőség van szerelési szolgáltatás megrendelésére egy kiválasztott lengyelországi helyszínen, ha felkeltettük érdeklődését, csak töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot a termékek megjelölésével és feltüntetésével szerelési hely. Kapcsolatfelvételi űrlap
Lehetséges mérési szolgáltatást rendelni?
- Minden termékünk önmérésre és összeszerelésre van felkészítve, a mérési útmutató a mérésnél található
Hogyan válasszuk ki megfelelően az eredeti FAKRO vagy VELUX árnyékolókat
- A FAKRO vagy VELUX redőnyök megfelelő kiválasztásához ismernie kell az ablakméretet, amely az ablakszárnyon található adattáblán található.
- Amikor kinyitja a VELUX/FAKRO ablakot, a szárny jobb vagy bal felső sarkában egy adattáblát talál. Az adattáblák elhelyezkedése és megjelenése az ablakmodell kapacitásától függően eltérő.
Hol találok kedvezmény kódokat?
- Ha a Knall céges üzletében vásárol, különleges kedvezményeket vehet igénybe, a kedvezménykódokat megtalálja weboldalunkon a Kedvezmények fülön ÉS vagy közösségi oldalainkon facebook , twitter , instagram
Érdekel az együttműködés, mit tegyek?
- Ha együttműködési ajánlatot szeretne nyújtani nekünk, küldjön üzenetet a store@knall.co.uk címre
Marketing ajánlatot szeretnék adni, kihez forduljak?
- Ha marketingajánlatot szeretne bemutatni, küldjön egy e-mailt a store@knall.co.uk címre
Csak a megrendelt termékek egy részét kaptam meg, mi van a többivel?
- Nagyobb megrendelés esetén, vagy többféle termék kombinálása esetén több csomagban történő szállításra is szükség lehet.