FAQ


Hol találom a megrendelésről szóló számlát?

  • Elektronikus számlát (PDF fájl) külön e-mailben küldünk

Hogyan ellenőrizhetem rendelésem állapotát?

  • A megrendelés teljesítésének állapotát az áruház oldalának jobb felső sarkában található " Megrendelés állapota " gombra kattintva ellenőrizheti.
  • A megrendelés egyes szakaszairól e-mailben értesítünk
  • A megrendelés utolsó szakasza (megrendelés teljesítve) esetén SMS-t küldünk a megrendelés kiszállításáról

Hol találom a kiválasztott termék elkészülési dátumát?

A megvalósítás időpontjáról részletes információ a kiválasztott termék kártyáján látható.

Rendelhetek-e anyagmintákat a rendelés leadása előtt?

  • Igen, akár 5 darab ingyenes mintát rendelhet egyedi gyártású termékből, bővebb információt a " minta rendelése " menüpontban talál.

A csomagom sérült, mit tegyek?

  • Ha a csomagoláson bármilyen, akár enyhe sérülést is észlel, kérje meg a szállítót a sérülés nyilvántartására, írjon kárbejelentést!
    Nyissa ki a csomagot és ellenőrizze, hogy az áru nem sérült-e. Fényképezze le a szállítási sérülést és jelentse a lehető leghamarabb e-mailben a következő címre: store@knall.co.uk

Kinek szól a telefonszolgáltatás a knal üzletben?

  • A knal online áruházban napi 24 órában, a hét 7 napján adhat le rendelést
  • Telefonos szolgáltatásunk hétfőtől péntekig 9:00-16:00 óra között áll rendelkezésére, a telefonszámok az " Elérhetőség " menüpontban találhatók.

Külföldre szállítunk?

  • Megrendeléseket az EU egész területén és Nagy-Britanniában teljesítünk, az ilyen megrendelés szállítási kosarát a Szállítás fülön tekintheti meg

Lehet-e szerelési szolgáltatást rendelni?

  • Minden termékünk önálló összeszerelésre van felkészítve, azonban egyes termékek esetében lehetőség van szerelési szolgáltatás megrendelésére egy kiválasztott lengyelországi helyszínen, ha felkeltettük érdeklődését, csak töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot a termékek megjelölésével és feltüntetésével szerelési hely. Kapcsolatfelvételi űrlap

Lehetséges mérési szolgáltatást rendelni?

  • Minden termékünk önmérésre és összeszerelésre van felkészítve, a mérési útmutató a mérésnél található

Hogyan válasszuk ki megfelelően az eredeti FAKRO vagy VELUX árnyékolókat

  • A FAKRO vagy VELUX redőnyök megfelelő kiválasztásához ismernie kell az ablakméretet, amely az ablakszárnyon található adattáblán található.
  • Amikor kinyitja a VELUX/FAKRO ablakot, a szárny jobb vagy bal felső sarkában egy adattáblát talál. Az adattáblák elhelyezkedése és megjelenése az ablakmodell kapacitásától függően eltérő.

Hol találok kedvezmény kódokat?

  • Ha a Knall céges üzletében vásárol, különleges kedvezményeket vehet igénybe, a kedvezménykódokat megtalálja weboldalunkon a Kedvezmények fülön ÉS vagy közösségi oldalainkon facebook , twitter , instagram

Érdekel az együttműködés, mit tegyek?

  • Ha együttműködési ajánlatot szeretne nyújtani nekünk, küldjön üzenetet a store@knall.co.uk címre

Marketing ajánlatot szeretnék adni, kihez forduljak?

Csak a megrendelt termékek egy részét kaptam meg, mi van a többivel?

  • Nagyobb megrendelés esetén, vagy többféle termék kombinálása esetén több csomagban történő szállításra is szükség lehet.