FAQ


Elérhető az általam választott termék?

  • A termékek elérhetőségét közvetlenül weboldalunkon ellenőrizheti. A részletes információk a kiválasztott termék kártyáján láthatók.
  • A méretre gyártott termékeken nincs információ a rendelkezésre álló mennyiségről.

Hogyan javíthatom ki a rendelésemet?

  • Ha hibázott a rendelés leadása során, azonnal írjon nekünk a store@knall.co.uk címre , ha a rendelése még nem érkezett meg a produkciókhoz, akkor nem lesz probléma az alkalmazással ‡ rajta javítások

Vásárolhatok olyan árut, amely nem szerepel az üzlet kínálatában?

  • Igen, kínálatunk nagyon széles és nem minden termékünk található meg az online áruházban, ha nem találta meg, amit keres, használja a kapcsolatfelvételi űrlapot

Rossz méretet rendeltem, mit tegyek?

  • A termékeket a futár általi kézbesítéstől számított 14 munkanapig küldheti vissza.
  • Ha azonban az Ön terméke megrendelésre készült és nem visszaküldhető, ebben az esetben azonnal forduljon reklamációs osztályunkhoz a store@knall.co.uk e-mail címre (sok esetben a termék lehet átalakítani ill. egyébként fogadja el a rendeltetési helyének megfelelően)