FAQ
Válassz egy témát: Termékek és rendelések
Elérhető az általam választott termék?
- A termékek elérhetőségét közvetlenül weboldalunkon ellenőrizheti. A részletes információk a kiválasztott termék kártyáján láthatók.
- A méretre gyártott termékeken nincs információ a rendelkezésre álló mennyiségről.
Hogyan javíthatom ki a rendelésemet?
- Ha hibázott a rendelés leadása során, azonnal írjon nekünk a store@knall.co.uk címre , ha a rendelése még nem érkezett meg a produkciókhoz, akkor nem lesz probléma az alkalmazással ‡ rajta javítások
Vásárolhatok olyan árut, amely nem szerepel az üzlet kínálatában?
- Igen, kínálatunk nagyon széles és nem minden termékünk található meg az online áruházban, ha nem találta meg, amit keres, használja a kapcsolatfelvételi űrlapot
Rossz méretet rendeltem, mit tegyek?
- A termékeket a futár általi kézbesítéstől számított 14 munkanapig küldheti vissza.
- Ha azonban az Ön terméke megrendelésre készült és nem visszaküldhető, ebben az esetben azonnal forduljon reklamációs osztályunkhoz a store@knall.co.uk e-mail címre (sok esetben a termék lehet átalakítani ill. egyébként fogadja el a rendeltetési helyének megfelelően)