Visszaküldés és csere
Visszaküldés és csere
- Visszatér
Szállítás előtt minden termék minőségellenőrzésen esik át, de ha bármilyen problémát tapasztal, forduljon hozzánk.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy problémáját a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk, és ha erre szükség van, késedelem nélkül csereterméket kap. Ha a vásárló ingyenesen kiszállított árut küld vissza, mert a rendelés értéke meghaladja a 200 eurót, jogosultak vagyunk a szállítási díjat felszámítani, ha a visszaküldött termékek a megrendelés összértéke 200 eurónál alacsonyabb volt. .
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a weboldalunkon található színek csak a színek reprezentációját jelentik. Az említett ábrázolások és a valós anyag között előforduló szín- és árnyalatbeli eltérésekért felelősséget nem vállalunk.
- Mértékelemek visszaküldése
Az általunk vagy harmadik fél által weboldalunkra rendelt és onnan küldött méretű cikkeket (pl. rolót) nem lehet visszaküldeni.
Előfordulhat azonban, hogy gyártási hibás, vagy a termék szállítás közben megsérült.
Visszatérítések
- Hogyan kaphatom vissza a pénzemet?
Minden visszatérítés a megrendelt áru fizetése során használt betéti vagy hitelkártyára történik. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a visszatérítést az Ön hitelkártyájára vagy PayPal számlájára fordítsuk az Ön által visszaküldött termékek elfogadását követő két munkanapon belül.
Fontos, hogy ez ne a bankja feldolgozási idejére vonatkozik.
A visszatérítés teljesítése után a vásárló e-mailben visszaigazolja a fizetést, a dátumot és az összeget.
Betéti vagy hitelkártya használatával történő megrendelés esetén az összeget 3-5 munkanapon belül visszatérítjük erre a betéti vagy hitelkártyára.
- Kicseréltem a hitel-/bankkártyámat, vagy lejárt. Akkor hogyan kaphatok visszatérítést?
A Knall kötelessége, hogy az összes visszatérítést a vevő által a rendelés leadásakor használt eredeti fizetési módnak megfelelően dolgozza fel.
Nem számít, hogy a fizetési kártya lejárt-e vagy sem, vagy megszüntette vagy lezárta a számláját. Jellemző, hogy a visszatérítés automatikusan ugyanarra a számlára kerül feldolgozásra, de előfordulhat, hogy a vevőtől a megrendelésből származó egyéb információkat is kérnek.
Ha ez nem lehetséges, ügyfélszolgálati csapatunk megteszi a megfelelő intézkedéseket.
- Hogyan kapok visszatérítést, ha a termékemet a lehűlési időn belül, azaz 7 napon belül visszaküldik?
A törvényi rendelkezések értelmében az EU-ban lakosok a megvásárolt termék átvételét követő 7 munkanapon belül jogosultak elállni a vásárlástól. A témával kapcsolatos további információkért tekintse meg Törvényes jogait.
Megrendelésének a megjelölt lemondási időn belüli lemondása esetén, ha nem hibáztunk, a vásárló a termékek árát és a szállítási költséget az alábbi módon térítjük vissza:
Ha a vásárló egy nagyobb rendelésben szereplő terméket szeretne visszaküldeni, visszakapja a termékenkénti szállítási díjat.
Ha a vásárló a megrendelésből származó összes terméket vissza akarja küldeni, visszakapja a megfelelő termékenkénti szállítási költséget és a felmerült szállítási díjat.
Ha a vevőtől átvesznek egy terméket, jogunkban áll az átvételi költséget a vásárlótól megtéríteni
- A visszatérítésemet nem küldték el nekem. Mit tegyek?
Ha a visszatérítést megerősítő e-mail kézhezvételétől számított hat munkanap elteltével vegye fel velünk a kapcsolatot.
A visszaküldés állapotát visszaigazoljuk, és az ügyfél megkapja a visszatérítéshez kapcsolódó hivatkozási számot, amelyet a bank felhasználhat a fizetés nyomon követésére.
A visszaküldött vagy elutasított visszatérítéseket banki átutalással vagy ajándékkártyával ismételten kiállítjuk. Előfordulhat, hogy az ügyfélnek további tájékoztatást kell adnia ezzel kapcsolatban.